SEE Class 10 Samajik Adhyayan | All Units Notes
SEE (Class 10) Samajik Adhyayan (Social Studies) | All Units Notes.
View the Notes by clicking "Title Links" provided below 😊:
View All NOTES of SEE Class 10.
SEE Class 10 Compulsory Samajik Adhyayan Social Studies | All Units Notes.
SEE Class 10 Accounting | All Units Notes.
SEE Class 10 Exam Question Papers Collection:
विषयसूची
UNIT (एकाइ) | TOPIC (शीर्षक) |
---|---|
एकाइ-१ | हामी र हाम्रो समाज (We and Our Society) |
१. | सामाजिकीकरण (Socialization) |
२. | पहिचान र विविधता (Identity and Diversity) |
३. | हाम्रा राष्ट्रीय गौरवहरु (Our National Prides) |
एकाइ-२ | विकासका पूर्वाधार (Infrastructure of Development) |
१. | मानव विकास सुचाङ्क (Human Development Index) |
२. | दिगो विकास (Sustainable Development) |
३. | नेपालमा सङ्घीयता (Federalism in Nepal) |
४. | सङ्घीय नेपाल (Federal Nepal) |
५. | राष्ट्रिय गौरवका आयोजनाहरु (Projects of National Pride) |
एकाइ-३ | हाम्रा सामाजिक मूल्य र मान्यता (Our Social Values and Norms) |
१. | हाम्रा सम्पदाहरु (Our Heritages) |
२. | नेपालका लोकगीत (Folk Songs of Nepal) |
३. | नेपालका लोकबाजाहरु (Folk Musical Instruments of Nepal) |
४. | नेपालका लोक तथा शास्त्रीय नृत्य (Folk and Classical Dances of Nepal) |
५. | हाम्रा राष्ट्रिय दिवसहरु (Our National Days) |
६. | अन्तर्राष्ट्रिय व्यक्तित्वहरु (International Personalities) |
७. | विश्वबन्धुत्व र मानवता (Universal Brotherhood and Humanity) |
८. | जेष्ठ नागरिक तथा असहाय र अपङ्गता भएको व्यक्तिप्रतिको दायित्व (Responsibilities Towards Senior Citizens, Helpless and Persons with Disabilities) |
एकाइ-४ | सामाजिक समस्या र समाधान (Social Problems and Solutions) |
१. | मानव बेचविखन: एक सामाजिक समस्या (Human Trafficking: A Social Problem) |
२. | यौन विकृति र विसङ्गति (Sexual Perversions) |
३. | घरेलु हिँसा (Domestic Violence) |
४. | भ्रस्टाचार (Corruption) |
५. | केही प्रथाजनित अन्धविश्वास (Some Customary Superstitions) |
६. | सामाजिक समस्याको पहिचान र समस्या समाधानको सिप (Identification of Social Problems and Problem Solving Skills) |
७. | सामाजिक सुधारमा अन्तर्राष्ट्रिय संस्थाहरुले खेलेको भूमिका (Roles Played by the International Organizations in Social Reforms) |
एकाइ-५ | नागरिक चेतना (Civic Consciousness) |
१. | सङ्घीय व्यवस्थापिका (Federal Legislature) |
२. | सङ्घीय कार्यपालिका (Federal Executive) |
३. | न्यायपालिका (Judiciary) |
४. | व्यवस्थापिका, कार्यपालिका र न्यायपालिकाबिचको अन्तरसम्बन्ध (Interrelationship between Legislature, Executive and Judiciary) |
५. | राजनीतिक दल (Political Parties) |
६. | निर्वाचन प्रक्रिया (Election Process) |
७. | निर्वाचनमा नागरिकको भूमिका (Role of Citizens in the Election) |
८. | मानव अधिकार (Human Rights) |
९. | उपभोक्ता अधिकार (Customer Rights) |
एकाइ-६ | हाम्रो पृथ्वी (Our Earth) |
१. | हावापानीमा प्रभाव पार्ने तत्वहरु (Factors Affecting Climate) |
२. | उष्ण मण्डल (Tropical Zone) |
३. | समशीतोष्ण मण्डल (Temperate Zone) |
४. | शीत मण्डल (Frigid Zone) |
५. | अल्पाइन हावापानी (Alpine Climate) |
६. | हावापानी र धरातलीय विविधताको प्रभाव (Impacts of Climate and Topographic Diversity) |
७. | उत्तर अमेरिका: भौगोलिक र प्राकृतिक वातावरण (North America: Geographical and Natural Environment) |
८. | उत्तर अमेरिका: आर्थिक क्रियाकलाप र सामाजिक जनजीवन (North America: Economic Activities and Social Life) |
९. | दक्षिण अमेरिका: भौगोलिक र प्राकृतिक वातावरण (South America: Geographical and Natural Environment) |
१०. | दक्षिण अमेरिका: आर्थिक क्रियाकलाप र सामाजिक जनजीवन (South America: Economic Activities and Social Life) |
११. | अफ्रिका: भौगोलिक र प्राकृतिक वातावरण (Africa: Geographical and Natural Environment) |
१२. | अफ्रिका: आर्थिक क्रियाकलाप र सामाजिक जनजीवन (Africa: Economic Activities and Social Life) |
१३. | उत्तर अमेरिका, दक्षिण अमेरिका, अफ्रिका र नेपाल (North America, South America, Africa and Nepal) |
१४. | प्राकृतिक प्रकोप: भूकम्प र सुनामी (Natural Disasters: Earthquake and Tsunami) |
१५. | ग्लोब, नक्सा र नक्सा प्रविधि (Globe, Map and Map Technology) |
एकाइ-७ | हाम्रो विगत (Our Past) |
१. | वि. सं. २००७ को क्रान्ति र दिल्ली सम्झौता (Revolution of 2007 BS and Delhi Agreement) |
२. | प्रजातान्त्रिक राजनीति एक दशक (A Decade of Democratic Politics) |
३. | प्रजातन्त्रको अन्त्य र दलहरुमाथिको प्रतिबन्ध (End of Democracy and Ban on Political Parties) |
४. | वि. सं. २०१७ देखि २०४६ सम्म राजनीतिक घटनाक्रम (Political Events from 2017 BS to 2046 BS) |
५. | पञ्चायती व्यवस्थाको उदय र अन्त्य तथा उपलब्धी (Rise, Downfall and Achievement of Panchayat System) |
६. | वि. सं. २०४६ देखि २०६३ सम्मका प्रमुख राजनीतिक घटनाक्रम (Political Events After 2046 BS to 2063 BS) |
७. | वि. सं. २०६२/६३ पछिका राजनीतिक घटनाक्रम (Political Events after 2062/63 BS) |
८. | दोस्रो जनआन्दोलनपछिको आर्थिक सामाजिक प्रभाव (Social and Economic Achievements After People's Movement-II) |
९. | प्रथम विश्वयुद्धका कारणहरु (Causes of the First World War) |
१०. | प्रथम विश्वयुद्धका परिणामहरु (Consequences of the First World War) |
११. | द्वितीय विश्वयुद्धका कारणहरु (Causes of the Second World War) |
१२. | दोस्रो विश्वयुद्धको परिणाम र नेपालको भूमिका (Consequences of the Second World War and Role of Nepal) |
१३. | ऐतिहासिक स्थलको खोजी, पहिचान, संरक्षण र संवर्धन (Exploration, Identification, Preservation and Promotion of Historical Sites) |
एकाइ-८ | आर्थिक क्रियाकलाप (Economic Activities) |
१. | जलश्रोत: उर्जाको महत्वपुर्ण श्रोत (Water Resources: An Important Source of Energy) |
२. | पर्यटन उधोग, यसको महत्व र सम्भावना (Tourism Industry, Its Importance, and Prospects) |
३. | रोजगारी (Employment) |
४. | वित्तीय शिक्षा तथा उपकरण (Financial Education and Instruments) |
५. | सहकारी र यसका आर्थिक महत्व (Cooperative and Its Economic Importance) |
६. | बिमा (Insurance) |
७. | सेयर (Share) |
८. | राजस्व र कर सङ्कलन (Revenue and Tax Collection) |
९. | आर्थिक योजना (Economic Plan) |
एकाइ-९ | हाम्रो अन्तराष्ट्रिय सम्बन्ध र सहयोग (Our International Relation and Co-operation) |
१. | नेपालको परराष्ट्र नीति र पंचशीलका सिद्धान्त (Nepal's Foreign Policy and The Principle of Policy) |
२. | संयुक्त राष्ट्र सङ्घ र यसका अङ्गहरु (United Nations and Its Organs) |
३. | संयुक्त राष्ट्र सङ्घका विशिस्टीकृट संस्थाहरु (Specialized Agencies of the United Nations) |
४. | संयुक्त राष्ट्र सङ्घमा नेपालको भूमिका (Nepal's Role in the United Nations) |
५. | नेपालमा संयुक्त राष्ट्र सङ्घका गतिविधिहरु (Activities of the United Nations in Nepal) |
६. | विश्वव्यापीकरण र स्थानीयकरण (Globalization and Localization) |
७. | सूचना तथा सञ्चार प्रविधि र सामाजिक सञ्जाल (Information, Communication Technology and Social Media) |
८. | समसामयिक गतिविधि र तिनका प्रभावहरु (Contemporary Activities and Their Effects) |
एकाइ-१० | हाम्रो जनसङ्ख्या र व्यवस्थापन (Our Population and Management) |
१. | नेपालको जनसङ्ख्या (Population of Nepal) |
२. | पारिवारिक योजना र गुणस्तरीय जीवन (Family Planning and Quality of Life) |
३. | जनसङ्ख्या र वातावरणबिचको अन्तरसम्बन्ध (Interrelationship Between Population and Environment) |
४. | सामुदायिक स्वास्थ्य र स्वस्थ जीवनशैली (Community Health and Healthy Lifestyle) |
५. | विश्वको जनसङ्ख्याको आकार र वृद्धि (World's Population Size and It's Growth) |
- | नेपालको रेखाङ्कित नक्सा |
- | नेपालका नक्साहरु |
- | नेपालको भौतिक नक्सा |
- | नेपालको प्रशासनिक नक्सा |
- | दक्षिण अमेरिका महादेशको नक्सा |
- | उत्तर अमेरिका महादेशको नक्सा |
- | अफ्रिका महादेशको नक्सा |
- | विशिष्टीकरण तालिका |
- | SEE 2081 (2025) को प्रश्नपत्र QR |
- | श्रोत सामग्री |
SEE Class 10 Samajik Adhyayan (Social Studies) Questions:
- SEE | Samajik Adhyayan (Social Studies) Model Question Of 2080-2024 | ALL SETS.
- SEE | Samajik Adhyayan (Social Studies) Model Question Of 2080-2024 | ALL SETS - SOLUTION.
SEE Class 10 Samajik Adhyayan (Social Studies) Question Papers for All Provinces:
SEE Class 10 Samajik Adhyayan (Social Studies) Question Papers Solution | COLLECTION:
[buttonLink style=unelevated elcreative_ripple]Search Terms:[/buttonLink]
[alert type=alert_outline]{see class 10 samajik adhyayan all units notes} {see class 10 social studies all units notes} {samajik adhyayan notes}{social studies notes} {class 10 social studies notes} {class 10 samajik adhyayan notes} {see social studies notes} {see samajik adhyayan notes} {samajik notes} {samajik exercise} {samajik solution} {latest samajik notes} {latest new social notes}[/alert]
Suggestions and/or questions are always welcome, either post them in the comment form or send me an email at drgurung82@gmail.com.
However, comments are always reviewed and it may take some time to appear. Always keep in mind "URL without nofollow tag" will consider as a spam. 😜